onsdag 29 oktober 2008

Freakin' winter!

I natt sov jag med två täcken och frös ändå. Idag invigde jag vinterjackan och frös ändå. Kan det vara så att vintern är här? Jag tror minsann det, det är ju liksom november på lördag!
Kyla gör mig extra kärlekskrankig, eller kanske mer närhetssuktande. Det skulle ju vara jättesmidigt att ha lite kroppsvärme att ta del av liksom. Skulle inte banga om vi säger så, men men. Lättare sagt än gjort är det också.

Tatuering nummer två är inbokad! Den 15:e december smäller det. Jag skjuter upp blodgivningen ett halvår till, mest troligen i alla fall. Toktaggad på den här tatueringen! Har haft den ritad på mig ett tag nu. (Med urtjusig bläckpenna.) Nu måste jag bara hitta ett typsnitt. Och det är inte "bara". Det är helt otroligt omöjligt! Men jag har lite tid på mig i alla fall.
Bra grej att det här nu kommer att fylla all min pluggtid då internet och olika fina texter kommer att locka. Men det är smällar man får ta.

Puss!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gud va kul med tatueringen:D ! Och alla behöver vi lite närhet och värme nu när kylan kommer och jag tror också vintern är här snart. Det är den där speciella pre-snö lukten i luften tycker du inte?
Kram på dej!

Anonym sa...

Oh, vi gör nästan våra tatueringar nr 2 samtidigt! :D