tisdag 28 oktober 2008

Ändring

Okej, jag blev inte utsatt för årets prövning i söndags. Idag blir jag i denna stund utsatt för årets prövning. Två, stora, feta jävla tårtor står i köket på jobbet och kallar på mig!
Men idag ska jag stå emot, det ska jag. Den här veckan bjuder nämligen på en förmodligen stor alkoholkvot och då finns det ingen plats för sockersynder, så är det bara.
Har satt en ny gräns också som säger, minst 15000 steg om dagen. Slutspurten på den hälsosamma månaden liksom.
Den hälsosamma månaden kommer att fortsätta i november också, föutom att alkohol förmodligen vävs in igen, men allt annat ska jag fortsätta sträva efter.
Nu ska jag jobba och ignorera tårtorna!

Puss!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Var stark säger Malin och som sitter och knaprar på några ärtskidor :P

Anonym sa...

jajuste! den får man inte glömma! :D ja men ta med den om du kommer i håg =)