torsdag 16 oktober 2008

I did!

Åtta timmar tog det lite drygt allt som allt. Men nu är det klart! Eller, det är inte klart på något sätt, men jag har uppfyllt de målen som jag hade för dagen. (Förutom det där med begåvat, men det får vi ta en annan dag).

Hittade en härlig låt på youtube från Jafars återkomst. Den gjorde mig glad.
Men jävla pissväder! Jag ska nu cykla till min kära kamrat Charlotta som bjuder på middag dagen till ära, men vad tar man på sig för att inte frysa? Ett helt projekt i sig må jag säga.
Imorgon ska det jobbas på hemtjänsten, sen ska det tränas, sen kommer Grääs på besök! (JIPPI) Det blir underbart kul! Sen blir det utgång. Min vita månad får sättas till test, men jag är självsäker som tusan, inte en droppe alkohol kommer att komma i närheten av min mun!
Men nu ska jag ta på mig vinterpälsen.

Puss!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Lycka till på utgången! Stå fast, ingen sprit! ;)

Anonym sa...

Ska ni till people? isf ses vi! :D