torsdag 23 oktober 2008

Synder och banker

Igår blev det pizza och glass, snacka synd! Och jag var inte ens sugen. Men det var gott! Men jag hade verkligen klarat mig utan det. Det blir ingen glass på fredag som jag hade tänkt, för att kompensera.
Men det jobbigaste igår var att mitt bankkort gick sönder! Åh, jag orkar inte! Men nu gick det smidigt att beställa ett nytt, men det dröjer till tidigast måndag. Jag var på banken senast igår men nu måste jag ju gå dit igen för att ta ut pengar, jag klarar mig inte utan pengar till på måndag liksom. Jag gillar att gå till banken, det känns vuxet. Men samtidigt är det väldigt drygt, alltid långa köer och pengar vill man egentligen inte hålla på med, det är mycket bättre när de sitter på ett konto och inte syns.
Idag ska jag köra bil, sen måste jag plugga teori. Därefter ska jag hem och steka pannkakor, äggen gick ut för några dagar sen, men det funkar nog ändå. Sen vill jag på en promenad, men PM:et bör bli klart och sen behöver jag städa undan lite här igen, det förfaller snabbt. Minnesanteckning till mig själv: BESTÄLL TVÄTTID!
Tiden räcker alltid till, bara man vill.
Appropå det så var jag på Rosendal igår! Åh min älskade skola, det är där jag hör hemma, så är det bara. Fler av mina gamla klasskamrater känner detsamma och hade varit där dagen innan, tror att en dos skulle dit idag. Det är så himla fint! Jo05 och Rosendal för evigt helt enkelt!
Aja, cykla till bussen borde jag göra snart.

Puss!

Inga kommentarer: