söndag 19 oktober 2008

Det nya livet fortsätter

Dags att återigen rapportera om det nya livet. Den andra veckan av mitt nya liv har sett markant mycket bättre ut än den första. Jag har uppfyllt alla mål! Förutom med synden, då det den här veckan blev två kakor, två BKoll (glass) och två rutor choklad. Men det är betydligt mycket bättre än vanligt i alla fall. Dessutom utsatte jag mig ju för testet med utgång och klarade av att inte dricka en droppe, jag är oerhört stolt.
Nu när den här veckan har gått så bra är det dags att hålla skärpan uppe för kommande vecka och förhoppningsvis göra det snäppet vassare. Lite mer vatten och grönsaker, minus glassen och kanske lite mer steg och styrkeövningar. Jag känner mig taggad!
Men morgondagen inleds med körning. Och det innebär tidig morgon, så god natt!

Puss!

Inga kommentarer: