söndag 26 oktober 2008

Årets (kanske en överdrift) prövning!

Min kvot av synder ligger i nuläget på precis samma som förra veckan. Då var jag nöjd, nu är jag lite missnöjd, tanken var ju att jag skulle bli duktigare den här veckan. Det som nu är riktigt jobbigt är ju att veckan inte är slut än. Jag jobbar i sju timmar till och här finns det kakor! Min svagaste punkt nästan, jag har redan ätit en, men tyvärr är det mycket som talar för att jag kommer att äta flera, kanske många fler. Jag ska verkligen göra allt som står i min makt för att undvika det, men ack så svårt! Jag skulle inte ha tagit någon från första början, jag skulle inte ens ha satt min fot i köket då jag vet att det finns en stor kakrisk där.
Vånda, helt klart vånda! Vart kommer detta att sluta?

Puss!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Stååå emot! jag har också haft såna där tillfällen, men då tänker jag efter och ställer mig frågan, kommer jag att bli lyckligare om jag tar den här?
det brukar funka:P
puuuussis

Anonym sa...

haha yess det blev ju det:D men japp now i know:D tack för det:D