söndag 5 oktober 2008

Eye of the tiger?

Bra grej med ögoninflammation. Det blir nog inget jobb idag. Ser ut som en som har knarkat i x antal år. Helt påtänd. Jag får jobba hemifrån med telefonen istället. Vilket också blir en hit. Jag låter även som en person som har rökt och druckit ett antal liter whiskey och sen skrikit sig till sömns i tre år i streck, men det löser sig.
Åh, ögonen kliar och svider och klibbar. Det började igår på krogen, fin tajming måste jag säga. Och bara så där måste jag ju berätta att gårdagen var trevlig och att det var min sista utgång för oktobermånad, nu ska det bli skärpning. Idag får jag bakismata sen är det skärpning på matfronten också. Det håller inte riktigt längre känner jag. Träningen ska ökas på men det känns ju lite som en motgång att världens förkylning har väckts till liv (förmodligen på grund av den senaste tidens alkoholintag). Kurering here we go!
Åh mina ögon! Det enda jag kan göra är att fortsätta tvätta dem och se till att jag inte smittar någon. Jag som skulle jobba imorgon också, hoppas att jag kan det. Ska vara flitig idag med tvättandet. Kanske orkar pallra mig till Ackis och köpa någon slags salva också. Men det spöregnar! Idag är inte min dag.

Puss!

1 kommentar:

Anonym sa...

usch låter jättejobbigt!! så himla konstigt att det kom så plötsligt! jag kan fråga min mor om hon vet ngt som kan få det bättre när hon kommer hem:)
men jag följer med dig! nu ska det bli hälsosamt!:D
krya på dig i massor!!!
puuusss!